Ads 468x60px

14 октября 2009 г.

Сила друкованого слова

Коли ще, крім передвиборчого часу, можна глянути вбік швидкості розповсюдження газет і журналів?
Розпорядження Кабінету Міністрів України від 3 вересня 2009 р. №1202-р "Про забезпечення своєчасної доставки друкованих засобів масової інформації за передплатою".
Велика кількість газет і журналів, що реалізуються вроздріб, мають неясну кількість читачів (а видавництва ще й мають схильність трохи перебільшувати, бо проконтролювати правильність цих даних важко). А підписники - то гарантована аудиторія. Потенційний споживач не тільки інформації, заради якої обирав газету/журнал, але й реклами, в т.ч. політичної.

0 коммент.:

Отправить комментарий

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...