Ads 468x60px

14 марта 2011 г.

Методики розрахунку рейтингів

Під час розрахунку рейтингу (неважливо чого саме) використовується певна модель розрахунку індексу. Модель — у вигляді формули.  Як часто можна прочитати про те, що складачі рейтингу використовували саме цю (чи іншу) формула, бо вона най-най-найліпша! Такого, само собою, не буває, у кожної методики є свої переваги та недоліки. Яку формулу застосовувати — залежить від завдань, що ставляться (це ж робиться всіма, правда?) на початку аналізу. Аналіз заради абстрактного “аналізу” чи рейтинг заради абстрактного “рейтингу” — марне витрачання ресурсів (до яких належить і час на його проведення).

Формули для розрахунку індексів

Найкраще ознайомлюватися зі всіма способами розрахунків у спеціальній статистичній і економетричній літературі — там можна отримати найповнішу довідку. Але одного разу натрапила на шмат класного тексту про формули для розрахунку індексів — у методологічній частині Європейського інноваційного табло за 2003 рік (2003 European Innovation Scoreboard: Technical Paper No 6 — Methodology Report). Повністю текст є на сайті PRO INNO Europe, але де саме — не питайте, бо вантажила ще у 2006 році, коли домен був іншим; зараз простіше нові подібні звіти знайти, але вони не ідентичні.

Ці дві сторінки — основні п’ять формул для розрахунку індексів, клікайте для збільшення. Копія всього документа — на гугльдокс.

 

0 коммент.:

Отправить комментарий

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...